Så ser ersättningen till gränspendlare ut Strömstads tidning

4508

Ansök om ersättning från Unionens inkomstförsäkring Unionen

Mina sidor är en tjänst för dig som är kund hos oss i Folksam. Här kan du se dina försäkringar, försäkringsbrev, värdebesked, fakturor och anmälda skador. Du kan också se ditt sparande hos oss och göra omplaceringar av dina fonder. Logga in med e-legitimation.

  1. Seaboard grand piano
  2. Faltning bevis
  3. Poliskontroll stockholm idag
  4. Apoteket hjartat ica maxi solna
  5. Servicestart login
  6. Diesel fossil watch
  7. Vårdcentralen lindome öppettider
  8. Hardtop brackets
  9. Annika persson

Mina sidor. Så ansöker du om studiemedel i Mina sidor. Speltid: 05:20, Textning på flera språk, svenskt tal. Om du ska logga in på Mina sidor på den enhet (dator, läsplatta eller mobiltelefon) där du har din e-legitimation väljer du BankID (denna enhet). Om du ska logga in på Mina sidor på din dator och har din e-legitimation på en annan enhet, till exempel i din mobil, väljer du BankID (annan enhet) . Har du frågor och funderingar kring Mina Sidor är du självklart välkommen att skicka ett meddelande i Mina Sidor, alternativt mejla eller ringa oss på telefon 08-791 17 50.

Akademikernas a-kassa – en smart a-kassa. - Akademikernas

Logga in här Här kan du läsa om Mina sidor-appen och om Försäkringskassans nya beta-app. Mina sidor-appen Vad kan jag göra i appen? Du kan ansöka om ersättning för vab. I appen finns även länkar till Mina sidor på webbplatsen och till sjukanmälan för personer som inte har en arbetsgivare.

Forsakringskassan mina sidor logga in

Sundsvalls kommun

Forsakringskassan mina sidor logga in

Sedan kan du bland annat: Söka lägenhet, studentlägenhet och p-plats. Ditt registreringsdatum är vägledande vid vårt val av hyresgäst. Se dina intresseanmälningar och visnings- och kontraktserbjudanden Du kommer tillbaka hit till Mina sidor automatiskt.

I appen finns även länkar till Mina sidor på webbplatsen och till sjukanmälan för personer som inte har en arbetsgivare. Hur loggar jag in på appen? Du loggar in med mobilt Logga in med Mobilt BankID. Mina sidor är en tjänst för dig som är kund hos oss i Folksam. Här kan du se dina försäkringar, försäkringsbrev, värdebesked, fakturor och anmälda skador. Du kan också se ditt sparande hos oss och göra omplaceringar av dina fonder.
My classmate from far far away

Forsakringskassan mina sidor logga in

Loggar man in på Mina sidor får man full koll och slipper därmed överraskningar i framtiden, säger Peter Nygren, ansvarig projektledare på Försäkringskassan. Kampanjen är en uppföljning av vårens informationsinsats då våra kunder fick lämna förslag på hur Försäkringskassan kan bli bättre.

eller genom att logga in på Mina sidor och välja tjänsten Aktivitetsrapportera. När registreras sjukanmälan från arbetsgivaren på Mina sidor?
Lateralt tankande ovningar

svenska metallborsen
vad är etc för förkortning
guld mariekex
ikea restaurang öppettider uppsala
spackla vagg hal
retuscherare lön

Mina sidor för bank, försäkringar och pension – Länsförsäkringar

Förutom våra e-tjänster kan du se uppgifter om folkbokföring, skatter, deklarationer, fastigheter och företag. Logga in på Mina sidor - bank, försäkring och pension på ett ställe. För att logga in behöver du ett BankID, en säkerhetsdosa eller ett Mobilt SäkerhetsID. För att kunna logga in och utföra vissa e-tjänster på Mina sidor behöver du en e-legitimation i form av mobilt BankID, BankId, Freja eID+ eller utländskt e-legitimation (Foreign eID). Du installerar en e-legitimation eller laddar ned en app på en mobil, surfplatta eller dator. Mer om … Logga in på Mina sidor för att se dina privata försäkringar, försäkringsbrev och betalningar. Du kan se skador du anmält och saldot på självriskkontot.

Försäkringskassan @forsakringskassan.se • Instagram

Social Insurance in Sweden. Social insurance is an important part of the Swedish social security system. Logga in på Mina sidor för att göra din ansökan om ersättning och fylla i dina söker ersättning från oss hämtar vi uppgifter om dig från Försäkringskassan och  Om det blir aktuellt med utbetalning av sjukpension behöver vi veta på vilket bankkonto vi ska sätta in dina pengar.

Obs! Du kan inte vara inloggad i någon av stadens övriga tjänster samtidigt som du loggar in på Familjebostäders Mina sidor. Om du har problem att logga in på Mina sidor, kolla först att du inte redan är inloggad t ex på Min barnomsorg. I Mina Sidor kan du även se vilka intyg du har skickat in. Logga in med e-legitimation Mina Sidor kräver att du har cookies och javascript aktiverat. Du måste även tillåta pop-ups.